دانلود خلاصه و سوالات کتاب مالیه عمومی و تعیین خط مشی دولت ها جمشید پژویان

خلاصه کتاب مالیه عمومی وتنظیم خط مشی مالی دولت,پاورپوینت مالیه عمومی پیام نورخلاصه کتاب مالیه عمومی پیام نور,دانلود خلاصه کتاب مالیه عمومی جمشید پژویان pdf,دانلود کتاب مالیه عمومی جمشید پژویان pdf

خلاصه کتاب مالیه عمومی و تعیین خط مشی دولت ها دکتر جمشید پژویان شامل فایل خلاصه ۸۸ و ۱۹۴ و ۲۷۰ صفحه ای به همراه نمونه سوال تستی با جواب است. دانلود این مجموعه شما را از خواندن کل کتاب مالیه عمومی و تعیین خط مشی دولت ها دکتر جمشید پژویان بی نیاز میکند. این مجموعه حاوی نکات مهم و کلیدی بصورت خلاصه شده است که خواندن آن نیز از نظر بصری برای دانشجویان راحت تر بوده چرا که حاوی نکات اصلی است.

خلاصه  کتاب مالیه عمومی و تعیین خط مشی دولت ها پژویان

محتویات این محصول عبارت است از:

خلاصه مالیه عمومی و تعیین خط مشی دولت ها دکتر جمشید پژویان (۸۸ صفحه)

خلاصه مالیه عمومی و تعیین خط مشی دولت ها دکتر جمشید پژویان (۱۹۴ صفحه)

پاورپوینت مالیه عمومی و تعیین خط مشی دولت ها دکتر جمشید پژویان (۲۷۰ اسلاید)

جزوه مالیه عمومی (۱۳۶ صفحه)

نمونه سوالات تستی با جواب

دانلود خلاصه و سوالات کتاب مالیه عمومی و تعیین خط مشی دولت ها جمشید پژویان

بخشی از متن جزوه

دیدگاههای مختلف پیرامون نقش دولت و اندازه آن :

۱- مرکانتیلیسم: دولت نقش عمده ای در اقتصاد و تجارت دارد. طرفداران مرکانتیلیسم اعتقاد به وجود دولتی داشتند که مقتدر بوده و بتواند هر چه بیشتر ذخایر طلا و نقره را در کشور افزایش دهد. این امر مستلزم دخالت زیاد دولت در اقتصاد و تجارت بود.

۲- فیزیوکراسی :طرفداران فیزیوکراسی یا حامیان نظام طبیعی جایگاه مهمی برای دولت قائل نبودند. به عقیده ایشان نظام طبیعی خود، تعادل را در بازار ایجاد خواهد کرد و لذا نیازی به دخالت دولت نیست.

۳- کلاسیک ها:ایشان به کاهش دخالت دولت در اقتصاد و دارا بودن حداقل درآمد و هزینه برای دولت اعتقاد داشتند. به عقیده ایشان، در صورت وجود شرایط رقابت، مکانیزم بازار خود تضمین کننده تعادل، کارایی، تخصیص بهینه منابع و حداکثر رفاه می باشد و لذا نیازی به دخالت دولت نیست.

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “خلاصه کتاب تئوری سازمان تألیف ماری جوهچ” را در سایت پدیده فایل بخوانید .

 

نوع فایل:  ppt – pdf

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *