دانلود جلد دوم کتاب روانشناسی رشد لورا برک از نوجوانی تا پایان زندگی

دانلود رایگان کتاب روانشناسی رشد لورا برک جلد 2 دوم pdf

جلد دوم کتاب روانشناسی رشد (از نوجوانی تا پایان زندگی) نویسنده لورا برک و ترجمه یحیی سید محمدی در ارتباط با دوران نوجوانی انسان تا پایان زندگی وی است. دانلود و مطالعه این کتاب برای روانشناسان و دانشجویان این رشته تحصیلی از ضرورت بالایی برخوردار است. این کتاب در ادامه کتاب روانشناسی رشد جلد اول از همین نویسنده است.

دانلود جلد دوم کتاب روانشناسی رشد لورا برک از نوجوانی تا پایان زندگی

بخشی از متن کتاب:

دیدگاه زیستی

اگر از بزرگسالان امروزی بپرسید نوجوانان چگونه هستند، احتمالا پاسخ هایی از این قبیل را خواهید شنید: سرکش وہی باک، یا «آکنده از خشم و غضب. این دیدگاه شایع به نوشته های فیلسوف قرن نوزدهم، ژان ژاک روسو بر می گردد که معتقد بود آشوب زیستی بلوغ، موجب افزایش هیجان پذیری، تعارض، و سرپیچی از بزرگسالان می شود.

هنگامی که ساختارهای بدن در نوجوانی و ۲۰ تا ۳۰ سالگی به حداکثر توانایی می رسند، پیری زیستی با سالخوردگی آغاز می شود، تأثیرات برنامه ریزی شده ژنهای خاص، تغییرات زیستی مرتبط با سن در DNA و سلول های بدن را کنترل می کنند. DNA ممکن است در اثر تراکم تصادفی جهش ها نیز آسیب ببیند و به سلول های سرطانی نابهنجار منجر شود.

فهرست مطالب جلد دوم کتاب روانشناسی رشد لورا برک

در ادامه جلد اول کتاب، این جلد از فصل ۱۱ تا ۱۸ و در سه بخش اصلی زیر تقسیم میشود:

بخش ششم: نوجوانی، انتقال به بزرگ سالی

هفتم: اوایل بزرگسالی، جوانی

هشتم: میانسالی

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “خلاصه کتاب روانشناسی عمومی گنجی” را در سایت پدیده فایل بخوانید .

 

نوع فایل: پی دی اف (pdf)

 

فروش کتاب متوقف شده است

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *