دانلود کامل ترین خلاصه و سوالات کتاب مدیریت تبلیغات محمود محمدیان

دانلود pdf word پاورپوینت کتاب مدیریت تبلیغات محمود محمدیان,دانلود خلاصه کتاب مدیریت تبلیغات محمود محمدیان ,دانلود جزوه و سوالات و تست کتاب مدیریت تبلیغات محمود محمدیان

شما کاربران گرامی می توانید در این بخش ، خلاصه کامل ترین و جامع ترین کتاب مدیریت تبلیغات دکتر محمود محمدیان را با بهترین کیفیت از فروشگاه پدیده فایل دریافت نمایید.

دانش پژوهان گرامی در این بخش خلاصه کتاب مدیریت تبلیغات دکتر محمود محمدیان بصورت کامل با فرمت pdf با کیفیت عالی در 37 صفحه بهمراه نمونه سوالات درس مدیریت تبلیغات و برند در قالب فایل ورد( word ) و پاورپوینت فصل اول و دوم کتاب مدیریت تبلیغات و برند به انضمام یک دوره نمونه سوالات تشریحی درس مدیریت تبلیغات و برند با کد درس 1218677 آماده دانلود شده است.در صورت نیاز می توانید این محصول ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید

خلاصه کتاب مدیریت تبلیغات محمدیان

این فایل، خلاصه کتاب مدیریت تبلیغات دکتر محمود محمدیان pdf است که فصول این کتاب را در حجم 37 صفحه به بیان زیر خلاصه کرده است. مخفی نماند که این کتاب به عنوان منبع درسی در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد معرفی می شود و ضمناً در آزمون ورودی برخی از دانشگاه ها نظیر دانشکده ارتباطات صدا و سیما به عنوان منبع آزمون معرفی می شود.

دانلود خلاصه کتاب مدیریت تبلیغات محمود محمدیان

فصل اول : تاریخچه تبلیغات در جهان و ایران

فصل دوم: از دریاچه تبلیغات تا اقیانوس بازاریابی

فصل سوم: اهداف تبلیغ

فصل چهارم: بودجه بندی تبلیغات

فصل پنجم :پیام تبلیغ

فصل ششم: رسانه

فصل هفتم :ارزیابی اثربخشی تبلیغات

فصل هشتم:کج روی ها و انحرافات در تبلیغ

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “خلاصه کتاب سیستم های اطلاعات مدیریت پیشرفته سرلک” را در سایت پدیده فایل بخوانید .

 

نوع فایل:   پی دی اف

تعداد صفحات: 37

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *