دانلود خلاصه و سوالات کتاب دانش خانواده و جمعیت زهرا آیت اللهی

دانلود کتاب دانش خانواده و جمعیت زهرا آیت اللهی pdf,خلاصه کتاب دانش خانواده و جمعیت زهرا آیت اللهی

امکان دانلود خلاصه کتاب دانش خانواده و جمعیت نوشته زهرا آیت اللهی و جمعی از نویسندگان به همراه فلش کارت و نمونه سوال امتحانی در یک پکیج فراهم شده است. این جزوه خلاصه شده شما را از مطالعه کل کتاب بی نیاز میکند. جزوه شامل نکات مهم و کلیدی برای درس دانش خانواده میباشد.

خلاصه کتاب دانش خانواده و جمعیت آیت اللهی

بنیاد خانواده به عنوان یک واحد اجتماعی کوچک جایگاه رفیع و پر منزلتی در رشد و توسعه مادی و معنوی هر جامعه ای دارد و در متون دینی نیز بدان توجه ویژهای شده است تا جایی که پیامبر اکرم هیچ بنایی را در اسلام محبوب تر از خانواده نزد خود نمی داند.

دانش خانواده و جمعیت» عنوان دو واحد درسی است که مهمترین مباحث مرتبط با خانواده را در عرصه های اخلاقی، حقوقی، اقتصادی و روان شناختی مورد توجه قرار داده است.

این مجموعه شامل گزیده ای از دانش های شناختی، مهارتی و رفتاری است که می تواند جوانان را در فراگیری مهارتها و آمادگی های قبل از ازدواج و نیز نحوه مدیریت عاطفی، اخلاقی و رفتاری پس از ازدواج یاری رساند.

در این کتاب ضمن تبیین مهارتهای ارتباطی لازم بین اعضای خانواده، مسائلی همچون آگاهی های حقوقی، دانشها و مهارتهای ضروری در اقتصاد خانواده و شیوه حل مشکلات و آسیبهای خانواده نیز مورد توجه نویسندگان قرار گرفته است.

دانلود خلاصه و سوالات کتاب دانش خانواده و جمعیت زهرا آیت اللهی

فهرست مطالب دانش خانواده و جمعیت زهرا آیت اللهی و جمعی از نویسندگان

تشکیل خانواده

حقوق، مسئولیت و تعالی خانواده

تحکیم خانواده

ایمن سازی خانواده

فرزندآوری و فرزندپروری

جمعیت

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “جلد دوم کتاب روانشناسی رشد” را در سایت پدیده فایل بخوانید .

 

تعداد صفحات: ۱۰۰

نوع فایل: پی دی اف (pdf)

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *