دانلود کامل ترین خلاصه کتاب حسابداری مدیریت استراتژیک از تئوری تا عمل نمازی جلد 1 و 2

دانلود خلاصه جزوه چکیده رایگان کتاب حسابداری مدیریت استراتژیک از تئوری تا عمل محمد نمازی جلد 1 و 2 , دانلود سوالات تست پاورپوینت pdf word کتاب حسابداری مدیریت استراتژیک از تئوری تا عمل محمد نمازی جلد 1 و 2

کاربران گرامی و دانش پژوهان ارجمند ، در این پست جامع ترین و بهترین خلاصه کتاب حسابداری مدیریت استراتژیک: از تئوری تا عمل تألیف دکتر محمد نمازی آماده دانلود شده است.

خلاصه کتاب حسابداری مدیریت استراتژیک از تئوری تا عمل نمازی

این بسته شامل:

خلاصه کتاب حسابداری مدیریت استراتژیک از تئوری تا عمل دکتر محمد نمازی (۱۱۰ صفحه)

جزوه دست نویس حسابداری مدیریت (۱۵۰ صفحه)

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته‌های حسابداری مالی، مدیریت و مهندسی صنایع در مقطع دکترا به عنوان منبع اصلی دروس مربوط به حسابداری مدیریت، سیستمهای بهره‌وری و سیستمهای اطلاعاتی می‌باشد و همچنین برای دانشجویان رشته‌های حسابداری مالی، مدیریت و مهندسی صنایع در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان کمک‌درسی برای دروس حسابداری مدیریت، سیستمهای بهره‌وری و سیستمهای اطلاعاتی است.

این کتاب کاربردهای تئوریک و همچنین عملی حسابداری مدیریت را در زمینه‌های انجام وظایف استراتژیک مدیران تبیین می‌کند؛ و از این طریق مخاطبان را با آخرین رهاوردها و کاربرد آنها در زمینه‌های بهای تمام‌شده و هزینه‌یابی، برنامه‌ریزی، کنترل، تصمیم‌گیری، ارزیابی عملیات و همچنین موارد رفتاری حسابداری مدیریت استراتژیک آشنا می‌سازد.

دانلود کامل ترین خلاصه کتاب حسابداری مدیریت استراتژیک از تئوری تا عمل نمازی جلد 1 و 2

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “خلاصه کتاب آسیب شناسی روانی هالجین” را در سایت پدیده فایل بخوانید .

 

نوع فایل: پی دی اف

 

 

7 نظر

  1. آقا شما کلاهبردارین پول دریافت کردین فایل اسکن کتاب رو گذاشتین نه میشه ازش کپی کرد نه خلاصه هست کل کتاب رو گذاشتین. لطفا از اعتماد مردم سواستفاده نکنین.

    • سلام این بسته شامل جلد 1 و 2 حسابداری مدیریت استراتژیک نمازی و دو فایل خلاصه می باشد به قیمت بسیار ارزان 3 هزار تومن!! در ضمن شما از سایت ما خرید نداشتید.

    • من دانلو کردم بسیار عالی بود

  2. ارسلان شریفی

    ‍سلام من نظر دوستمون خوندم نوشته بود که کتاب خلاصه نویسی نداره کلیت کتابه اما شما پاسخ دادید هم کتاب وهم خلاصه کتابه ، ماهم اعتماد بحرف شا کردیم اما ظاهراشتباه کردیم چون خبری ازخلاصه نبود!!!!!

    • سلام در این بسته یه فایل ۱۱۰ صفحه ای وجود داره که خلاصه کتاب هست و یک جزوه 150 صفحه ای دستنویس

  3. کجای این کتاب خلاصه شده خود کتاب رو گذاشتید اسمشو نوشتید خلاصه کتاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *