دانلود کامل ترین خلاصه کتاب آسیب شناسی روانی هالجین

دانلود pdf word پاورپوینت خلاصه کتاب آسیب شناسی روانی هالجین,دانلود کامل ترین خلاصه و جزوه و چکیده کتاب آسیب شناسی روانی هالجین ,دانلود سوالات و تست رایگان کتاب آسیب شناسی روانی هالجین ویتبورن ترجمه سید محمدی جلد 1 و 2

دانشجویان و کاربران عزیز محتوای فایل کاملتریـن و بهتریـن خلاصه کتاب آسیب شناسی روانی (فصل 1 تا 9) اثر ریچارد پی هالجین می باشد که در قالب فایل pdf و در حجم 65 صفحه همراه با خلاصه ویراست جدید فصول مهم آسیب شناسی هالجین در 76 صفحه با بهترین کیفیت توسط تیم وب سایت پدیده فایل تهیه و تدوین گردیده است.

خلاصه کتاب آسیب شناسی روانی هالجین

دانش پژوهان گرامی در این پست خلاصه برخی فصول کتاب آسیب شناسی روانی هالجین (فصول اول تا نهم ) درحجم 65 صفحه بهمراه خلاصه ویراست جدید فصول مهم آسیب شناسی هالجین در 76 صفحه و همچنین جدول ها و نمودارهای کتاب آسیب شناسی روانی هالجین و علامتهای اختصاری آسیب شناسی روانی بر اساس مقیاس DSM_5 در قالب فایل pdf برای شما عزیزان گردآوری شده است. امید است مفید واقع شده باشد.

محتویات این محصول عبارت است از:

قالب فایل pdf و در حجم 65 صفحه

خلاصه کتاب آسیب شناسی روانی هالجین (۷۶ صفحه)

خلاصه کتاب آسیب شناسی روانی هالجین (۷۰ صفحه)

جدولها و نمودارهای کتاب (۲۰ صفحه)

دانلود کامل ترین خلاصه کتاب آسیب شناسی روانی هالجین

دانلود کامل ترین خلاصه کتاب آسیب شناسی روانی

آسيب‌شناسي رواني از جمله مباحث تخصصي گرايش‌هاي باليني و در عين حال جذاب، براي دانشجويان محسوب مي‌شود. هدف از نوشتن اين كتاب، در ميان گذاشتن اطلاعات‌مان با دانشجوياني است كه با پيشينه‌هاي اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي گوناگون و اهداف تحصيلي مختلف، اين درس را مي‌گيرند و كتاب حاضر بر اساس دي اس ام فايو مي‌باشد.

کتاب آسیب شناسی روانی بر اساس DSM_5 نوشته ی ریچارد پی هالجین و سوزان کراس ویتبورن در دو جلد و ترجمه ی یحیی سید محمدی عزیزو گرامی.

کتاب جامع و تخصصی با موضوع دیدگاه های بالینی درباره ی اختلالات روانی است که علاوه برجامعیت و زبان سلیس حاوی موارد واقعی جذاب بوده و شامل بخش های ست که تغییرات dsm جدید نسبت به dsmقبلی را تشریح کرده و بخش مجزایی ،از اخلاقیات و مسایل قانونی که به خوبی در آن گنجانده است و علاوه بر آن ملاک های تشخیصی هراختلال با نظر شخص مترجم از dsm به آن اضافه شده که بر جامعیت هرچه بیشتر کتاب افزوده است.

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده شیفمن و کانوک” را در سایت پدیده فایل بخوانید .

 

نوع فایل: پی دی اف

 

توقف فروش

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *