دانلود خلاصه و سوالات کتاب معانی و بیان 1 و 2 سیروس شمیسا

خلاصه و جزوه رایگان کتاب معانی و بیان 1 و 2 دکتر سیروس شمیسا

خلاصه کتاب معانی و بیان ۱ و ۲ دکتر سیروس شمیسا شامل فایل خلاصه ۱۹۵ و ۱۷۵ و ۱۲۵ صفحه ای به همراه نمونه سوال تستی با جواب و فایل کامل کتاب است. دانلود این مجموعه شما را از خواندن کل کتاب معانی و بیان ۱ و ۲ دکتر سیروس شمیسا بی نیاز میکند. این مجموعه حاوی نکات مهم و کلیدی بصورت خلاصه شده است که خواندن آن نیز از نظر بصری برای دانشجویان راحت تر بوده چرا که حاوی نکات اصلی است.

خلاصه کتاب معانی و بیان 1 و 2 شمیسا

محتویات این محصول عبارت است از:

خلاصه معانی و بیان ۱ (۱۹۵ صفحه)

خلاصه معانی و بیان ۲ (۱۷۰ صفحه)

نمونه سوال تستی با جواب (۵۵ صفحه)

دانلود خلاصه و سوالات کتاب معانی و بیان 1 و 2 سیروس شمیسا

بخشی از متن جزوه

علم معانی: دانشی است که به یاری آن، حالات گونهگون سخن به منظور هماهنگی با اقتضای حال شنونده و خواننده شناخته میشود و موضوع علم معانی عمدتاً بررسی جملات از حیث معانی و کاربردهای ثانونی است که متکلم به مقتضای حال مخاطب ایراد کرده است و فایده این علم این است که ما را با امکانات فراوان زبان آشنا میسازد تا بتوانیم به مقتضای حالات مختلف از آن امکانات استفاده کنیم و سخن مؤثر بگوییم.

بلاغت: مقصود از بلاغت این است که کلام، دلنشین و مؤثر و رسا و به اصطلاح وافی به مقصود باشد و بلیغ کسی است که بتواند مافیالضمیر خود را به نیکویی بیان کند؛ به طور خلاصه بلاغت، صفت آن سخنی است که پس از احراز پایگاه فصاحت با مقتضای حال تطبیق کند.

فصاحت: در لغت به معنی روشنی و ظهور و گشادهزبانی است؛ فصاحت در اصطلاح علمای بلاغت به سه مورد اختصاص دارد و بر سه قسم است: فصاحت کلمه، فصاحت کلام و فصاحت متکلم

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “خلاصه کتاب مدیریت حقوق و دستمزد یوسف رونق” را در سایت پدیده فایل بخوانید .

 

نوع فایل:   pdf

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *