دانلود خلاصه و سوالات کتاب مدیریت حقوق و دستمزد یوسف رونق

دانلود رایگان خلاصه کتاب مدیریت حقوق و دستمزد یوسف رونق

خلاصه کتاب مدیریت حقوق و دستمزد یوسف رونق شامل فایل خلاصه ۸۷ صفحه ای به همراه نمونه سوال تستی با جواب است. دانلود این مجموعه شما را از خواندن کل کتاب مدیریت حقوق و دستمزد یوسف رونق بی نیاز میکند. این مجموعه حاوی نکات مهم و کلیدی بصورت خلاصه شده است که خواندن آن نیز از نظر بصری برای دانشجویان راحت تر بوده چرا که حاوی نکات اصلی است.

خلاصه کتاب مدیریت حقوق و دستمزد یوسف رونق

محتویات این محصول عبارت است از:

خلاصه مدیریت حقوق و دستمزد یوسف رونق (۸۷ صفحه)

نمونه سوال تستی با جواب (۱۲ صفحه)

دانلود خلاصه و سوالات کتاب مدیریت حقوق و دستمزد یوسف رونق

بخشی از متن جزوه

هر نظریه ای با توجه به اصول، شیوهها ، اهمیت مفاهیم ، مقاصد و اهداف ، مورد مطالعه و بررسی قرار میگیرد. این اصول و شیوه ها در واقع تجلی گرایش رویکردهایی هستند که در نظریه ها یا تئوریها، زیر س اخت درک خواننده را از مفاهیم بنا می کنند و هر کدام برگرفته از نظام ارزشی اقتصادی و فرهنگی خاصی است .

مواردی از قبیل سطح عمومی دستمزد ، ساختار مزد، تفاوت نرخ دستمزد در شرایط زمانی و مکانی خاص ، تمایلات انسان نسبت به کار شغل خاص علل جابجایی کارکنان نشان از پیچیدگی نظام پرداخت دارد و این پیچیدگی ها باید مورد مطالعه و بررسی قرار گیرد .

نظریه های پرداخت سعی در تعیین پیچیدگی ها نظام پرداخت دارد و مسائل سازمانها از قبیل حفظ و جذب نیروی انسانی را با هدف افزایش بهره وری و تامین حداقل بهره وری و تامین حداقل رفاه اجتماعی و یا سایر مسائل مربوط را مورد بررسی قرار میدهند .

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “خلاصه کتاب حقوق تجارت بین الملل شیروی” را در سایت پدیده فایل بخوانید .

 

نوع فایل:   pdf

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *