دانلود خلاصه و سوالات کتاب حقوق تجارت بین الملل عبدالحسین شیروی

دانلود جزوه تجارت بین الملل pdf,خلاصه حقوق تجارت بين الملل نوشته دکتر عبدالحسين شیروی انتشارات سمت

خلاصه کتاب حقوق تجارت بین الملل دکتر شیروی شامل فایل خلاصه به همراه نمونه سوال تستی با جواب در مجموع ۴۵۳ صفحه است. دانلود این مجموعه شما را از خواندن کل کتاب حقوق تجارت بین الملل دکتر شیروی بی نیاز میکند. این مجموعه حاوی نکات مهم و کلیدی بصورت خلاصه شده است که خواندن آن نیز از نظر بصری برای دانشجویان راحت تر بوده چرا که حاوی نکات اصلی است.

خلاصه کتاب حقوق تجارت بین الملل شیروی

محتویات این محصول عبارت است از:

خلاصه حقوق تجارت بین الملل دکتر شیروی + نمونه سوال تستی با جواب (۴۵۳ صفحه)

دانلود خلاصه و سوالات کتاب حقوق تجارت بین الملل عبدالحسین شیروی

 

بخشی از متن جزوه

قبل از آنکه معاملات تجارتی را تعریف نماییم باید در نظر داشت که اغلب قوانین تشخیص تاجر از غیر تاجر را موکول به این نموده اند که شخص مبادرت به معاملات تجارتی نماید و از طرف دیگر بعضی از قوانین برخی از اعمال را از لحاظ آنکه تاجر آنها را انجام میدهد تجارتی شناخته اند و به این طریق برای تعریف تاجر و اعمال تجارتی دو نظریه مختلف وجود دارد: نظریه شخصی حقوق تجارت و نظریه موضوعی حقوق تجارت.

طبق نظریه شخصی، حقوق تجارت حقوقی است که بر روابط بین تجار حاکم است و بیشتر جنبه یک نوع حقوق صنفی داشته و هیچگونه معامله تجارتی محسوب نمیشود؛ مگر آنکه به وسیله تجار صورت گیرد. در صورتی که طبق نظریه موضوعی اساس حقوق تجارت بر روی معاملات تجارتی استوار است و هر شخصی که معاملات تجارتی را انجام دهد باید تابع مقررات و اصول حقوق تجارت باشد در طریقه اول شخص معامله کننده مورد نظر است و شخص تاجر و شغل تجارت مورد بحث قرار میگیرد در صورتی که در طریقه دوم عمل معامله کننده مورد بحث قرار میگیرد و اعمال تجارتی دارای اهمیت میشوند.

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “خلاصه کتاب قواعد فقه 1 بخش مدنی محقق داماد” را در سایت پدیده فایل بخوانید .

 

نوع فایل:   pdf

 

توقف فروش

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *