دانلود خلاصه و سوالات کتاب مبانی کارآفرینی درویش و احمدی پیام نور

دانلود خلاصه کتاب مبانی کارآفرینی احمدی و درویش,خلاصه کتاب مبانی کارآفرینی پیام نور,کتاب مبانی کارآفرینی pdf,دانلود pdfپی دی اف word پاورپوینت ppt سوالات تست رایگان  کتاب مبانی کارآفرینی حسن درویش و سید علی‌اکبر احمدی

خلاصه کتاب مبانی کارآفرینی پیام نور شامل فایل خلاصه ۴۰ صفحه ای به همراه نمونه سوال تستی از سالهای مختلف با جواب است. دانلود این مجموعه شما را از خواندن کل کتاب مبانی کارآفرینی پیام نور بی نیاز میکند. این مجموعه حاوی نکات مهم و کلیدی بصورت خلاصه شده است که خواندن آن نیز از نظر بصری برای دانشجویان راحت تر بوده چرا که حاوی نکات اصلی است.

محتویات این محصول عبارت است از:

خلاصه کتاب مبانی کارآفرینی پیام نور (۴۰ صفحه)

خلاصه کتاب اصول و مبانی کارآفرینی (۱۲ صفحه)

نکات مهم

نمونه سوال تستی از سال های مختلف با جواب

دانلود خلاصه و سوالات کتاب مبانی کارآفرینی درویش و احمدی پیام نور

بخشی از متن جزوه:

در دنیای امروزی که تغییرات سریع و رقابت شدید حرف اول را می زند،خلاقیت نه تنها منبعی مهم برای کسب سودهای ناشی از رقابت است،بلکه ضرورتی برای بقا محسوب می شود. ماهیت کار آفرینی در خلاقیت نهفته است. خلاقیت از این جهت برای کارآفرینان مهم است که آنها دارای ابزارهای متعددی همچون افراد،سرمایه ،بازار ایده و تفکرات هستند و برای موفقیت نیاز دارند که این ابزارها را به شیوه های جدید و متفاوتی سازماندهی کنند.خلاقیت یکی از شروط لازم برای موفقیت فعالیتهای کارآفرینانه محسوب می شود.

ضرورت خلاقیت: اکنون شرایط محیطی کسب و کار به قدری پیچیده،پویا و نامطمئن گردیده است که دیگر ن می شود با روشهای تفکر قبلی ،مسائل و مشکلات امروز را حل کرد همانطور که حل مسائل قبلی با روشهای جدید کار ساز نیست،لذا یک تغییر و تحول اساسی در نظام فکری لازم است. کمال انسانی در گرو نوبینی و نوگرایی اوست از این رو تا انسان به کمک قوه خلاقیت از قالبهای ذهنی پوچ و غلط نجات نیابد،نمی تواند به جایگاه حقیقی خود برسد.

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “خلاصه تاریخچه و مکاتب روانشناسی جوانمرد” را در سایت پدیده فایل بخوانید .

 

نوع فایل:  پی دی اف

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *