دانلود جزوه و سوالات اصول فقه 2 محمدرضا شبخیز

جزوه اصول فقه 2 pdf,دانلود خلاصه کتاب اصول فقه 2,جزوه اصول فقه 2 شبخیز,سرفصل های اصول فقه 2

جزوه اصول فقه ۲ محمدرضا شبخیز شامل فایل خلاصه ۷۴ و ۶۲ صفحه ای بصورت PDF همراه با نمونه سوال تستی و پاسخنامه و فلش کارت است. دانلود جزوه اصول فقه ۲ محمدرضا شبخیز منبع خوبی برای یادگیری این مبحث است. مطالعه این جزوه از نظر بصری و زمانی برای دانشجویان راحت تر بوده چرا که حاوی نکات مهم و ارزشمند است.

جزوه کتاب اصول فقه 2 شبخیز

محتویات این محصول عبارت است از:

جزوه اصول فقه ۲ محمدرضا شبخیز (۷۴ صفحه)

جزوه اصول فقه ۲ محمدرضا شبخیز (۶۲ صفحه)

نمونه سوال تستی و پاسخنامه (۱۵۰ صفحه)

فلش کارت اصول فقه

دانلود جزوه و سوالات اصول فقه 2 محمدرضا شبخیز

بخشی از متن جزوه

ادله استنباط احکام، مواردی هس تند که فقیه و مجتهد با استفاده از آنها احکام شرعی را صادر میکنند. ادله استنباط احکام عبارتند از قرآن، سنت ، اجماع و … که هر یک از این موارد را در این جزوه در جای خود توضیح میدهیم.

قرآن مجید از منابع مسلم فقهى است که هیچ یک از فرقه های اسلامى و مکاتب فقهى در مبنا و منبع بودن آن تردیدى نکرده اند. قرآن قطعی الصدور است؛ این جمله به این معنا است که این کتاب الهی از جانب خداوند کریم صادر شده است و ما به این مسئله که قرآن از جانب خداوند کریم صادر شده است و به دست ما رسیده است قطع و یقین داریم.

نسخ در اصطلاح یعنی از بین بردن حکم شرعی سابق با قرار دادن یک حکم شرعی جدید، به طوری که این دو حکم با هم قابل جمع نباشند و نتوانیم در یک زمان واحد به هر دوی آنها با هم عمل کنیم. حکم جدید را ناسخ و حکم سابق را منسوخ میگویند.

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “جزوه تکنسین داروخانه” را در سایت پدیده فایل بخوانید .

 

نوع فایل: پی دی اف

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *