دانلود کتاب مهارت معلمی محسن قرائتی

دانلود رایگان خلاصه کتاب مهارت های معلمی محسن قرائتی

کتاب مهارت معلمی محسن قرائتی شامل فایل ۲۸۸ صفحه ای با قابلیت کپی از متن و جست و جو در کتاب است. دانلود کتاب مهارت معلمی محسن قرائتی منبع خوبی برای یادگیری این مبحث است. این کتاب با کیفیت بالا بصورت تایپ شده قابل استفاده و مطالعه در گوشی های تلفن همراه است.

کتاب مهارت معلمی قرائتی

محتویات این محصول عبارت است از:

کتاب کتاب مهارت معلمی محسن قرائتی (۲۸۸ صفحه)

دانلود کتاب مهارت معلمی محسن قرائتی

بخشی از متن کتاب

کلمه معلم نیز چنین حالتی دارد. تقلیل مفهوم معلمی به یک شغل ساده، کوته بینی است؛ نظیر اینکه کسی به مرجع تقلید بگوید: «ایشان آدم خوبی است.» تعبیر «آدم خوب» در وصف یک مرجع تقلید کفایت نمی کند.

معلمی یک انتخاب صحیح است

هر انسانی یک شغل را انتخاب می کند؛ ولی مهم آن است که در آن شغل با چه چیزی سرو کار دارد و تأثیر کارش تا کجاست. اگر مهندس و صنعتگر روی جمادات کار می کنند و برج و ماشین و امثال آنها را می سازند، معلم روی انسانها کار می کند؛ اگر پزشک روی جسم انسانها کار می کند، معلم با روح و قلب و جان انسان سروکار دارد؛ اگر تاجر مشغول توزیع کالا است، معلم مشغول توزیع علم است؛ اگر ساخته های انسانی تا مدت کمی منشأ اثر هستند، اثری که استاد و معلم روی شاگرد می گذارند،

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “کتاب احکام تجارت از دیدگاه اسلام” را در سایت پدیده فایل بخوانید .

 

نوع فایل:   pdf

 

فروش متوقف شده است

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *