دانلود کامل ترین خلاصه کتاب روشها و فنون تدریس (مهارت های آموزشی و پرورشی) حسن شعبانی

دانلود خلاصه کتاب روشها و فنون تدریس شعبانی ,دانلود سوالات رایگان کتاب فنون تدریس شعبانی ,دانلود جزوه و تست فنون تدریس شعبانی ,دانلود پاورپوینت pdf word کتاب فنون تدریس شعبانی,دانلود کتاب فنون تدریس حسن شعبانی,مهارت های آموزشی و پرورشی

دانلود کامل ترین و جامع ترین و باکیفیت ترین فایل خلاصه کتاب روشها و فنون تدریس دکتر حسن شعبانی

محتوای آماده شده:

۱- پاورپوینت مهارتهای آموزشی و پرورشی، روشها و فنون تدریس دکتر حسن شعبانی ۳۷۳ اسلاید (قابل ویرایش)

۲- خلاصه کتاب مهارت های آموزشی دکتر حسن شعبانی (۱۱۱ صفحه) پی دی اف

۳– جزوه ای کامل و جامع از کتاب روش ها و فنون تدریس شعبانی ۲۱۴ صفحه pdf

۴- خلاصه کتاب شامل مطالب مهم همراه با تست متنوع

۶- خلاصه کم حجم کتاب مهارت های آموزشی دکتر حسن شعبانی (۵۸صفحه) پی دی اف

۷- بیش از ۸۰۰ نمونه سوال تستی همراه با جواب

۸- نکات کتاب فنون تدریس شعبانی همراه ۲۰۰ سوال تستی pdf

خلاصه کتاب فنون تدریس شعبانی

دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر کامل ترین و جامع ترین فایل pdf خلاصه کتاب روشها و فنون تدریس دکتر حسن شعبانی  می باشد.  امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد .در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

دانلود کتاب فنون تدریس حسن شعبانی / خلاصه

دانلود کتاب فنون تدریس حسن شعبانی

الف:تعریف یادگیری

مهارتهای خاصی می دانندو عده ای دیگر آن را انتقال مفاهیم علمی از فردی به فرد دیگر تصور می کنند.در این تعاریف مربی یا معلم نقش اساسی دارد و شاگرد چندان فعالیتی از خود نشان نمی دهد که باعث اختلال در امر یادگیری معنی دار میشود.

رفتارگرایان یادگیری را تغییر در رفتار قابل مشاهده و اندازه گیری تعریف می کنند و از دیدگاه مکتب گشتالت یادگیری کسب بینشهای جدید یا تغییر در بینشهای گذشته است .

آنچه در این دو تعریف مشترک است بحث تغییر است.کاملترین تعریفی که تا کنون از یادگیری توسط هیلگارد و مارکوئیز ارائه شده است عبارت است ازفرآیند تغییرات نسبتاُ پایدار در رفتار بالقوه فرد بر اثر تجربه .

آنچه این تعریف را متمایز کرده است در بر گرفتن موضوعات فرآیند،تغییر،نسبتاَ پایدار،رفتار بالقوه و تجربه است که مختصراَ هرکدام را تحلیل می کنیم.

۱-یادگیری یک فرآیند است چون مانند فرآیند،بر اثر تعامل دائم فرد با محیط ،همیشه و در همه جا به طور پیوسته و مستمر صورت می گیرد.

۲-یادگیری نوعی تغییر است اما نه هر تغییری بلکه تغییری که بتدریج حاصل شود و نسبتاَ ثابت و پایدار باشد.تغییرات و رفتار موردی،لحظه ای و تصادفی به هیچ وجه یادگیری نامیده نمیشود.

۳-بالقوه بودن عمل یادگیری اشاره به این موضوع دارد که همیشه یادگیری به یک رفتار بالفعل تبدیل نمیشود و قابل اندازه گیری نیست.

۴-یادگیری محصول تجربه است (تاًثیر متقابل فرد و محیط در یکدیگر) در واقع در این فرآیند کل شخصیت فرد در تمام ابعاد خود در فرآیند تعامل قرار می گیرد و تغییر پیدا می کند.

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده جان موون” را در سایت پدیده فایل بخوانید .

 

نوع فایل:  پی دی اف – پاورپوینت

 

 

2 نظر

  1. سلام امکان ارسال رایگان نیس؟؟چون واقعا از نطر مالی اوکی نیستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *