دانلود کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال توماس جلد دوم 2 فارسی

دانلود کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال توماس به زبان فارسی,دانلود حل المسائل حساب دیفرانسیل و انتگرال توماس جلد دوم به زبان فارسی,دانلود حل المسائل حساب دیفرانسیل و انتگرال توماس جلد دوم,دانلود کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال توماس ویرایش 12 به زبان فارسی,کتاب حساب دیفرانسیل انتگرال توماس جلد 2 فارسی

دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال توماس جلد دوم ۲ به زبان فارسی  ویرایش دوازدهم می باشد.

مرجع محبوب برای تدریس علوم و مبانی حسابان و ریاضیات عمومی در دانشگاه می باشد که به بررسی مبحث دیفرانسیل و انتگرال می پردازد. در جلد دوم این کتاب با مباحث فضای سه بعدی دیفرانسیل و انتگرال های چندگانه آشنا می شویم. ویژگی بارز کتاب دیفرانسیل توماس در بررسی به تمامی جوانب انتگرال و بردار ها به طور مفصل به همراه مثال و رسم شکل برای هر نمونه می باشد.در اکثر دانشگاه ها و رشته های مربوط به عنوان منبع معرفی می گردد. و به دلیل توضیحات صریح و روان و سادگی در بیان مساله جزو کتاب های محبوب در بین دانشجویان و اساتید عزیز می باشد . جلد دوم این مجموعه شامل ۵ فصل در قالب ۳۹۳ صفحه پی دی اف است.

دانلود کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال توماس جلد دوم 2 فارسی

فهرست سر فصل ها:

برداره و هندسه فضایی

توابع برداری و حرکت در فضا

مشتقات جزئی

انتگرال های چندگانه

انتگرال گیری در میدان های برداری

پاسخ تمرینات فرد

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “خلاصه کتاب دانش خانواده و جمعیت ویراست سوم” را در سایت پدیده فایل بخوانید .

 

نوع فایل:  پی دی اف

 

فروش متوقف شده است

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *