دانلود کتاب آمار و روش تحقیق مدرسان شریف

دانلود کتاب آمار و روش تحقیق مدرسان شریف,دانلود رایگان جزوه آمار و روش تحقیق,دانلود رایگان کتاب آمار و روش تحقیق مدرسان شریف,کتاب آمار و روش تحقیق روانشناسی مدرسان شریف,دانلود رایگان تست آمار و روش تحقیق,آمار و روش تحقیق در روانشناسی

کتاب آمار و روش تحقیق از انتشارات مدرسان شریف قابل استفاده دانشجویان دوره های کارشناسی به عنوان کتاب مرجع دانشگاهی جهت موفقیت در امتحانات پایان ترم.

کاربران و دانشجویان گرامی محصول مورد نظر شامل کتاب باکیفیت آمار و روش تحقیق از انتشارات مدرسان شریف (کنکور ارشد) می باشد که در قالب فایل PDF مشتمل بر ۶۹۰ صفحه تهیه و تدوین گردیده است.

کتاب آمار و روش تحقیق مدرسان شریف

این کتاب در دو بخشِ روش‌ تحقیق و آمار تنظیم گردیده است.و سعی شده است مطالب مربوط به سرفصل‌های دروس آمار و روش‌تحقیق، به زبانی ساده و قابل فهم ارائه گردد.

آموزش کامل مطالب درسی

نکات مهم و کلیدی

سوالات و پاسخ های تشریحی آزمون های سراسری و آزاد ۷۰-۹۵

۲۶۷۰ پرسش چهار گزینه ای

۵۷۰ سوال با پاسخ کلیدی

۲۱۰۰ سوال با پاسخ تشریحی

ارائه مطالب تستی به روش های ساده و طبقه بندی شده

ارائه پاسخ تشریحی آزمون دکتری ۹۰-۹۵

ارائه ۳ آزمون خودسنجی جهت آمادگی هر چه بهتر دانشجویان

قابل استفاده دانشجویان دوره های کارشناسی به عنوان کتاب مرجع دانشگاهی جهت موفقیت در امتحانات پایان ترم.

دانلود کتاب آمار و روش تحقیق مدرسان شریف

دانلود کتاب آمار و روش تحقیق

درس آمار و روش‌تحقیق یکی از دروس مهم و کاربردی در اکثر رشته‌های دانشگاهی است و درک مفاهیم آن برای دانشجویان علاقمند به تحقیق و پژوهش امری ضروری است.چرا که انجام اکثر پژوهش‌های علمی و تحلیل یافته‌های حاصل از آن‌ها، مستلزم داشتن اطلاعات در این زمینه‌ و کاربرد درست آن‌هاست.

رشته‌های روانشناسی و علوم رفتاری نیز از این قاعده مستثنی نیستند و در برنامه‌ی درسی این رشته‌ها نیز در مقاطع مختلف دانشگاهی، تدریس واحدهای مربوط به روش‌های تحقیق و آمار گنجانده شده است.اما یکی از مشکلات دانشجویان این رشته‌ها و به ویژه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد،تعدد و تنوع منابع درسی آمار و روش‌تحقیق است.

به همین منظور و در راستای کمک به این دانشجویان، کتاب حاضر در دو بخش روش‌تحقیق و آمار تألیف شده است که شامل سرفصل‌های موجود در کتاب‌های مختلف مربوط به این دروس در رشته‌های روانشناسی و علوم تربیتی است.

کتاب حاضر در دو بخشِ روش‌تحقیق با ۱۳ فصل و آمار با ۱۳ فصل تنظیم گردیده و سعی شده مطالب مربوط به سرفصل‌های دروس آمار و روش‌تحقیق، به زبانی ساده و قابل فهم ارائه گردد و با آوردن مثال‌های متنوع و مرتبط با هر موضوع، به درک بهتر و بیشتر موضوعات کمک شود.

در بیان واژه‌ها و مفاهیم تخصصی به همراه معادل انگلیسی اکثر آن‌ها، تلاش شده تا حد امکان به تمامی نمادها و اصطلاحات مختلفی که در کتب مرجع ذکر شده، اشاره شود.

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “خلاصه کتاب تئوری اقتصاد خرد مس کالل” را در سایت پدیده فایل بخوانید .

 

نوع فایل:  پی دی اف

 

فروش متوقف شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *