دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب برنامه ریزی کاربری اراضی شهری کرامت الله زیاری

خلاصه کتاب برنامه ریزی کاربری اراضی شهری زیاری , دانلود جزوه رایگان برنامه ریزی کاربری اراضی شهری

خلاصه کتاب برنامه ریزی کاربری اراضی شهری زیاری شامل فایل خلاصه ۱۵۷ اسلایدی به صورت پاورپوینت است. دانلود این مجموعه شما را از خواندن کل کتاب برنامه ریزی کاربری اراضی شهری زیاری بی نیاز میکند. این مجموعه حاوی نکات مهم و کلیدی بصورت خلاصه شده است که خواندن آن نیز از نظر بصری برای دانشجویان راحت تر بوده چرا که حاوی نکات اصلی است. این فایل را نیز میتوانید بصورت pdf تبدیل کرده تا راحت تر مطالعه نمایید. و یا اینکه نکات مهم آن را در قالب یک فایل ورد استخراج و استفاده نمایید.

پاورپوینت خلاصه کتاب برنامه ریزی کاربری اراضی شهری زیاری

فایل کامل این کتاب ۱۹۰ صفحه است که مطالعه کامل آن زمان بر میباشد.

محتویات این محصول عبارت است از:

پاورپوینت پی دی اف خلاصه برنامه ریزی کاربری اراضی شهری زیاری (۱۵۷ اسلاید پی دی اف شده)

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب برنامه ریزی کاربری اراضی شهری کرامت الله زیاری

بخشی از متن جزوه

اهداف محیطی را در راستای جلوگیری از تخریب زمین، برقراری ارتباط و پیوند میان شهر و طبیعت، حفظ منابع پایدار و تجدیدناپذیر، حفظ مواریث تاریخی و فرهنگی، توسعه فضاهای سبز و درختی، مکان یابی بهینه خدمات می توان مطرح نمود.

اهداف اجتماعی کاربری زمین در راستای افزایش تسهیلات و خدمات عمومی، کاهش نابرابری در بهره برداری زمین، بهسازی بافت های تاریخی و قدیمی، تقویت هویت محله ای، ارتقاء کیفیت کاربری های مسکونی و اوقات فراغت، زیباسازی محیط محلی و ناحیه شهری و لبه شهری مطرح می گردد.

اهداف اقتصادی کاربری زمین را در راستای جلوگیری از سوداگری زمین، بهره برداری بهینه اقتصادی از ایمنی، تعدیل حقوق مالکیت، بهره گیری از اضافه ارزش زمین در جهت منافع عمومی میتوان برشمرد.

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “پاورپوینت جزوه نوروسایکولوژی” را در سایت پدیده فایل بخوانید .

 

نوع فایل:   پی دی اف

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *