دانلود کامل ترین خلاصه کتاب مبانی نظری تکنولوژی آموزشی هاشم فردانش

دانلود کتاب تکنولوژی آموزشی هاشم فردانش,دانلود سوالات تکنولوژی آموزشی هاشم فردانش,دانلود رایگان جزوه کتاب تکنولوژی آموزشی هاشم فردانش,دانلود pdf  و پاورپوینت کتاب تکنولوژی آموزشی هاشم فردانش,کتاب تکنولوژی آموزشی هاشم فردانش خلاصه

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل بهترین و کاملترین خلاصه کتاب مبانی نظری تکنولوژی آموزشی تالیف دکتر هاشم فردانش می باشد که در قالب فایل پاورپوینت – پی دی اف – ورد (word – PDF – pptx) بصورت زیبا و منظم تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود فایل به روی گزینه پرداخت آنلاین پایین صفحه کلیک نمایید.

خلاصه کتاب تکنولوژی آموزشی فردانش

دانشجویان عزیز این خلاصه کتاب با فرمت پاورپوینت در 198 اسلاید (صفحه) تنظیم شده است. در ضمن فایل ورد و پی دی اف که از این پاورپوینت تبدیل شده است در 70 صفحه ویرایش شده و آماده چاپ می باشد.

دانلود کتاب تکنولوژی آموزشی هاشم فردانش / خلاصه

دانلود کتاب تکنولوژی آموزشی هاشم فردانش

قسمتی از مطالب خلاصه کتاب: 

فصل اول : کلیات

تعریف تکنولوژی

این واژه از کلمه تکنولوژیا در یونانی به معنای انجام سیستماتیک یک هنر یا حرفه گرفته شده است.

فن به معنای مهارت های عملی مانند دانستن فن و انجام دادن است.

تکنولوژی به معنای به کارگیری مستدل یا منطقی دانش است.

تکنولوژی به معنای هرگونه مهارت عملی است که در آن از نتایج دانش و یافته های علمی استفاده می شود.

تکنولوژی به معنای دانش کاربردی در مقابل علم محض است.

از دو کلمه “تکنیک” به معنای انجام دادن ماهرانه هر کار و “لوژی” به معنای علم و دانش است.

تعریف آموزش از دیدگاه های مختلف:

دوبوا آموزش را مرتب و منظم کردن دقیق محیط فراگیر به منظور دستیابی نتایج مورد نظر در وضعیت ها ی مشخص تعریف کرده است.

برونر معتقد است در آموزش باید به ۴ سوال مهم پاسخ داده شود:‌

1. پیش فرض ها و پیش دانسته ها کدامند؟

2. برای یادگیری بیشتر ساختار و ترکیب موضوع یادگیری باید به چه صورتی باید باشد؟

3. ترتیب و توالی مواد یادگیری برای تسهیل در یادگیری چگونه است؟

4. کاربرد تشویق، تنبیه و بازخورد برای دستیابی به اهداف آموزشی به اهداف آموزشی به چه نحو است؟

تعریف آموزش از دیدگاه های مختلف:

برونر با مسائلی مانند پیش دانسته های فراگیر – ساختار موضوع تدریس – ترتیب و توالی موضوع – زمان – شرایط و به کارگیری عواملی مانند تشویق، تنبیه، ارائه بازخورد و طرح سوال را مطرح کرد.

گلیسر سوالات زیر را در زمینه آموزش مطرح کرد:‌

تجزیه و تحلیل موضوع تدریس را چگونه باید انجام داد؟

در تجزیه و تحلیل تواناییهای فراگیر به چه عواملی باید توجه شود؟

به منظور افزایش میزان یادگیری باید چه شرایط محیطی فراهم باشد؟

بهترین کار برای اندازه گیری یادگیری فراگیر کدام است؟

مبانی تکنولوژی آموزشی

بخشی از فهرست مطالب کتاب :

مقدمه چاپ دوازدهم

مقدمه چاپ پنجم

مقدمه

فصل اول: کلیات

فصل دوم: آماده سازی

فصل سوم: طراحی

فصل چهارم: اجرا و ارزشیابی

منابع و مآخذ

واژه نامه انگلیسی فارسی

فهرست موضوعی

هدیه در نظر گرفته شده برای خریداران این فایل مباني نظري تكنولوژي آموزشي میباشد که که در قالب فایل WORD و در 211 صفحه بصورت زیبا و منظم تهیه و تنظیم شده است.

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “خلاصه کتاب آسیب شناسی ورزشی حسینی” را در سایت پدیده فایل بخوانید .

 

تعداد صفحات: 70

نوع فایل: word – PDF – pptx

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *