دانلود خلاصه کتاب مدیریت دولتی نوین آون هیوز

دانلود رایگان خلاصه کتاب مدیریت دولتی نوین آون هیوز,مدیریت دولتی نوین آون هیوز pdf,مدیریت دولتی نوین pdf,دانلود pdfپی دی اف word پاورپوینت ppt سوالات تست رایگان کتاب  مدیریت دولتی نوین آون هیوز الوانی

خلاصه کتاب کتاب مدیریت دولتی نوین آون هیوز شامل فایل خلاصه ۷۷ و ۵۰ و ۴۹ صفحه ای است. دانلود این مجموعه خلاصه کتاب مدیریت دولتی نوین آون هیوز منبع خوبی بجای مطالعه کامل کتاب است. این مجموعه حاوی نکات مهم و کلیدی بصورت خلاصه شده است که خواندن آن نیز از نظر بصری برای دانشجویان راحت تر بوده چرا که حاوی نکات اصلی است.

مترجم: سیدمهدی الوانی، سهراب خلیلی شورینی، غلامرضا معمارزاده

خلاصه کتاب مدیریت دولتی نوین آون هیوز

محتویات این محصول عبارت است از:

خلاصه کتاب مدیریت دولتی نوین آون هیوز (۷۷ صفحه)

خلاصه کتاب مدیریت دولتی نوین آون هیوز (22 صفحه)

پاورپوینت کتاب مدیریت دولتی نوین آون هیوز (۵۰ اسلاید)

دانلود خلاصه کتاب مدیریت دولتی نوین آون هیوز

بخشی از متن جزوه:

روزنبلوم بر آن است که « اداره امور بخش دولتی عبارت است از استفاده از تئوری و فرآیندهای مدیریتی سیاسی و قانونی برای انجام تکالیف دولتی، قانون گذاری، اجرایی، و قضایی به منظور تامین وظایف انتظامی و خدماتی برای کل جامعه یا بخشی از آن ».

مدیریت دولتی را رشته ای از علم اداره امور دولتی یا موضوع امور دولتی که هنر و علم روش شناختی کاربردی برای طراحی برنامه ادارای و بازسازی سازمانی؛ طرح ریزی خط مشی و مدیریت؛ تخصیص منابع از طریق نظام های بودجه بندی؛ مدیریت مالی؛ مدیریت منابع انسانی و ارزیابی و ممیزی برنامه را مورد بررسی قرار می دهد » می دانند.

جهانی شدن ـ روند جهانی شدن نیز بر مدیریت بخش دولتی تاثیر می گذارد. همانند سایر نظریه های اجتماعی یا علمی، در اداره امور دولتی نیز انتشار عقاید و اثرات تکنولوژی، آنچنان به سرعت رخ می دهد که بیش از پیش، مرزهای ملی، ماهیت خود را از دست می دهند.

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “خلاصه کتاب مدیریت منابع انسانی سعادت” را در سایت پدیده فایل بخوانید .

 

نوع فایل:  pdf – ppt

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *