دانلود خلاصه و کتاب مدیریت دانش علی اکبر احمدی و علی صالحی

خرید کتاب مدیریت دانش احمدی,دانلود خلاصه کتاب مدیریت دانش احمدی و صالحی

کتاب مدیریت دانش علی اکبر احمدی و علی صالحی شامل فایل کامل کتاب و خلاصه دست نویس فصل های ۱، ۲، ۵، ۶، ۸، ۱۰ و ۱۱ است. دانلود این مجموعه کتاب و خلاصه آن منبع خوبی برای مدیریت دانش و یادگیری آن است. این مجموعه حاوی نکات مهم و کلیدی بصورت خلاصه شده است که خواندن آن نیز از نظر بصری برای دانشجویان راحت تر بوده چرا که حاوی نکات اصلی است.

خلاصه کتاب مدیریت دانش احمدی و صالحی

محتویات این محصول عبارت است از:

خلاصه دست نویس کتاب مدیریت دانش فصل های ۱، ۲، ۵، ۶، ۸، ۱۰ و ۱۱

دانلود خلاصه و کتاب مدیریت دانش علی اکبر احمدی و علی صالحی

بخشی از متن کتاب

تولید دانش یک فرایند حلزونی متعامل بین دانش ضمنی و تصریحی است. تعاملات این دو نوع دانش منجر به تولید دانش جدید می شود. ترکیب این دو گروه درک چهار الگوی تبدیل دانش را ممکن می سازد. در ادامه ویژگی های چهارمرحله این فرایندهای تبدیل دانش را تشریح می کنیم. هر چهار شیوه تبدیل می تواند به عنوان فرایندهای متعالی SECI شناخته شود.

اطلاعات در محل انجام کار در داخل سازمان قابل دست یابی است و آخرین اطلاعات قابل دسترسی در آنجا متمرکز می شود. انتشار دانش ضمنی یک خصوصیت دیگر اجتماعی کردن است. فرایند انتقال نظرات به همکاران و زیردستان به طور مستقیم موجب به اشتراک گذاشتن دانش افراد و ایجاد یک مکان یا فضای مشترک می شود.

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “خلاصه کتاب مدیریت رفتار سازمانی رضائیان” را در سایت پدیده فایل بخوانید .

 

نوع فایل:   pdf

 

 

2 نظر

  1. باسلام خلاصه همه فصلهای مدیریت دانش دکترعلی صالی رومیخواستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *