دانلود خلاصه و سوالات کتاب مدیریت جامع برند خداداد حسینی

 دانلود رایگان خلاصه کتاب مدیریت جامع برند خداداد حسینی,پاورپوینت کتاب مدیریت جامع برند

خلاصه کتاب مدیریت جامع برند خداداد حسینی شامل فایل خلاصه ۴۰ صفحه ای به همراه نمونه سوال تشریحی با جواب است. دانلود این مجموعه شما را از خواندن کل کتاب مدیریت جامع برند خداداد حسینی بی نیاز میکند. این مجموعه حاوی نکات مهم و کلیدی بصورت خلاصه شده است که خواندن آن نیز از نظر بصری برای دانشجویان راحت تر بوده چرا که حاوی نکات اصلی است.

خلاصه کتاب مدیریت جامع برند خداداد حسینی

محتویات این محصول عبارت است از:

خلاصه کتاب مدیریت جامع برند خداداد حسینی (۴۰ صفحه)

نمونه سوال تشریحی با جواب

دانلود خلاصه و سوالات کتاب مدیریت جامع برند خداداد حسینی

بخشی از متن جزوه

در جهان کنونی و در عصر صنعتی و حتی فراصنعتی، تبلیغات یک نیاز است و می‌توان از آن، به عنوان آمیخته‌ای از علم، هنر و صنعتی معجزه‌گر یاد کرد. معجزه‌ای که می‌تواند شعله‌ی کوره صنعتی را برافروزد یا چراغ آن را خاموش و سرد سازد. در کشور ما ایران، تبلیغات در حوزه‌های اصلی «تبلیغات صوتی و تصویری»، «تبلیغات اینترنتی»، «تبلیغات مطبوعاتی» و «تبلیغات محیطی» در جریان است؛ تبلیغات فرآیندی است که تولید آگهی‌ها، یکی از نتایج نهایی آن به شمار می‌رود. با این حال هم‌‌چنان از دو واژه آگهی و تبلیغات، به جای یکدیگر استفاده می‌شود. در واقع واژه «تبلیغات» به قصد پوشش دادن به همه انواع «آوازه‌گری» به کار می‌رود و برای اشاره به مفهوم خاصی –که برخی از آن به عنوان یکی از گونه‌های ارتباطات بازاریابی یاد می‌‌کنند- استفاده می‌شود.

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “دانلود خلاصه کتاب نظریه های رشد ویلیام کرین” را در سایت پدیده فایل بخوانید .

 

نوع فایل: پی دی اف (pdf) – پاورپوینت

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *