دانلود خلاصه کتاب سایکوپت شناسی کورش عرفانی

دانلود pdfپی دی اف word پاورپوینت ppt سوالات تست رایگان کتاب خلاصه سایکوپت شناسی کورش عرفانی

خلاصه کتاب سایکوپت شناسی (شناخت و مقابله با سایکوپت ها) دکتر کورش عرفانی شامل فایل خلاصه ۵۴ صفحه ای است. دانلود خلاصه کتاب سایکوپت شناسی دکتر کورش عرفانی باعث میشود تا با مفهومی به نام شخصیت ساکوپت آشنا خواهید شد وراه مقابله با آن را هم از طریق علوم اجتماعی وهم از طریق علم روانشناسی وشاخه های دیگرآن خواهید آموخت.

خلاصه کتاب سایکوپت شناسی عرفانی

محتویات این محصول عبارت است از:

خلاصه کتاب سایکوپت شناسی دکتر کورش عرفانی (۵۴ صفحه)

دانلود خلاصه کتاب سایکوپت شناسی کورش عرفانی

بخشی از متن خلاصه

از انجایی که ممکن است ما سال ها یا مدت زمانی کم یا زیاد در جامعه با افرادی زندگی کنیم که ان اشخاص تمام اوقات زندگی ما را پر کرده اند ولیکن ما شناختی از ان ها نداشته ایم به طور مثال یک شخص یک ساکوپت است ولی ما نمیدانیم یک ساکوپت است وچگونه با ان مقابله کنیم شما به وسیله این فایل با مفهومی به نام شخصیت ساکوپت آشنا خواهید شد وراه مقابله با آن را هم از طریق علوم اجتماعی وهم از طریق علم روانشناسی وشاخه های دیگرآن خواهید آموخت.

البته دیدگاه روانشناسی وشاخه های ان ممکن است با کتاب سایکوپت شناسی کورش عرفانی از نظر محتوای تعریفی ودرمانی ومقابله باهم یک ساختار نباشند وطرزدیدگاه های آن ها نسبت به موضوع متفاوت بوده وتفاوت بیانی داشته باشند ولی هدف ما آشنایی مخاطب با سایکوپت است.

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “خلاصه کتاب فرایند طراحی شهری بحرینی” را در سایت پدیده فایل بخوانید .

 

نوع فایل:   pdf

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *