دانلود خلاصه کتاب تئوری و طراحی سازمان ریچارد ال دفت

پی دی اف کتاب دفت,پاورپوینت کتاب تئوری و طراحی سازمان ریچارد ال دفت,دانلود خلاصه کتاب ریچارد ال دفت,خلاصه کتاب تئوری و طراحی سازمان ریچارد ال دفت pdf,خلاصه کتاب تئوری سازمان ال دفت,دانلود pdfپی دی اف word پاورپوینت ppt سوالات تست رایگان کتاب تئوری و طراحی سازمان ریچارد ال دفت

این فایل حاوی خلاصه ای مفید از کتاب تئوری و طراحی سازمان ریچارد ال دفت می باشد که با فرمت پاورپوینت در ۲۵۰ اسلاید قابل ویرایش و pdf در ۲۴ صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است،در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

خلاصه کتاب تئوری و طراحی سازمان ال دفت

کتاب تئوری و طراحی سازمان ( جلد اول) نوشته ریچارد ال. دفت  می باشد که علی پارساییان و سید محمد اعرابی آن را ترجمه کرده و انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی آن را چاپ کرده است.

تئوری و طراحی سازمان، شیوه ای از اندیشیدن در مورد سازمان و نیز کاربرد آن است. در تئوری سازمانی در سطح کلان به سازمان توجه می گردد و سازمان به عنوان یک واحد مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و به محیط و روابط بین گروهی نیز توجه می شود.

بيشتر مديران امروز بايد چنين احساس كنند كه در يك هواپيماي بسيار سريع در حال پرواز هستند و همزمان با آن در حال ساخت چنين هواپيمايي مي باشند.

سازمانها دريافته اند كه براي رويارويي با پديده ها و مشكلات جديد، ارائه كالاها و خدماتي با كيفيتي بالاتر، و سرانجام تامين خواسته هاي مشتريان بهترين راه اين است كه بين كاركنان هماهنگي و ايجاد انگيزه كنند.

دانلود خلاصه کتاب تئوری و طراحی سازمان ریچارد ال دفت

فهرست مطالب پاورپوینت:

بخش اول: مقدمه ای بر سازمان

فصل اول: سازمانها و تئوری سازمانب

خش دوم: سیستم باز

فصل دوم: مدیریت استراتژیک و اثربخشی سازمان

فصل سوم: محیط خارجی

بخش سوم: ساختار و طراحی سازمان

فصل چهارم: تکنولوژی تولید کالا،خدمات و اطلاعات

فصل پنجم: اندازه،چرخۀ حیات و سیر قهقرایی سازمان

فصل ششم: مبانی ساختار سازمان

فصل هفتم: طراحی نوین برای رقابت جهانی

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “خلاصه مدیریت رفتار سازمانی قلی پور” را در سایت پدیده فایل بخوانید .

 

نوع فایل:  ppt – pdf

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *