دانلود خلاصه و سوالات کتاب حقوق بشر در اسلام علی میر موسوی

جزوه حقوق بشر در اسلام سید علی میر موسوی,حقوق بشر در اسلام pdf پیام نور,دانلود pdf word پاورپوینت سوالات تست رایگان کتاب حقوق بشر در اسلام,دانلود رایگان جزوه حقوق بیمه ایرج بابایی,پی دی اف کتاب حقوق بیمه ایرج بابایی,دانلود خلاصه کتاب حقوق بشر در اسلام میرموسوی و سید صادق حقیقت,دانلود حقوق بشر اسلام موسوی

خلاصه کتاب حقوق بشر در اسلام میر موسوی شامل فایل خلاصه ۱۸ صفحه ای بصورت PDF همراه با نمونه سوال تستی با پاسخنامه است. دانلود خلاصه کتاب حقوق بشر در اسلام میر موسوی منبع خوبی برای یادگیری این مبحث است. مطالعه این خلاصه از نظر بصری و زمانی برای دانشجویان راحت تر بوده چرا که حاوی نکات مهم و ارزشمند است.

خلاصه حقوق بشر در اسلام میر موسوی

محتویات این محصول عبارت است از:

نکات مهم کتاب حقوق بشر در اسلام میر موسوی (۱۸ صفحه)

فلش کارت حقوق بشر در اسلام میر موسوی

جزوه حقوق بشر در اسلام استاد ربیعی (۳۷ صفحه)

جزوه حقوق بشر در اسلام دکتر مشهدی (۱۸ صفحه)

نمونه سوال تستی با جواب (۱۵۰ صفحه)

دانلود خلاصه و سوالات کتاب حقوق بشر در اسلام علی میر موسوی

دانلود خلاصه و سوالات کتاب حقوق بشر در اسلام

بخشی از متن جزوه:

اما در مورد آزادی، هیچ دولتی یا قانونی وجود ندارد که آزادی مطلق را (به شهروندانش) بدهد به گونه ای که انسان را بدون قید و بند به حال خود رها کند. این نوع آزادی بر روی زمین وجود ندارد و هیچ کس قائل به این آزادی نیست. بنابراین هر دولتی یا امتی بر حسب منابعی که از آن حکم می گیرند و به آنها حکم می کنند، قید و بندها و قوانینی را برای این آزادی گذاشته اند. مرجع و منبع مسلمانان همان اسلامی است که خداوند آن را به وسیله حضرت محمد فرستاده است. و وظیفه امت اسلامی این است که در تمام امور خود به قوانین اسلام مراجعه کرده و به قوانینی که خداوند آن را در کتابش و پیامبر در سنتش آورده است، عمل کنند.

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “خلاصه کتاب حقوق بیمه بابایی” را در سایت پدیده فایل بخوانید .

 

نوع فایل:  پی دی اف

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *