دانلود کامل ترین طرح توجیهی کارگاه تیرچه بلوک

طرح توجیهی کارگاه بلوک زنی رایگان,دانلود رایگان طرح توجیهی تولید قطعات بتنی,دانلود کامل ترین طرح توجیهی کارگاه تیرچه بلوک,دانلود رایگان طرح توجیهی تولید بلوک سیمانی,مجوز کارگاه تیرچه بلوک

در این طرح به بررسی طرح توجیهی کارگاه تیرچه بلوک و کارگاه تولید قطعات بتن سبک پیش ساخته پرداخته شده است ، برای بررسی طرح از روش های آماری و اقتصادی و برآورد های مالی استفاده شده است ، این طرح شامل چهار فصل میباشد ، فصل اول به بیان کلیاتی از قبیل مقدمه ، تاریخچه ، مجوز های قانونی مورد نیاز ، وضعیت بازار ، میزان واردات و صادرات و … پرداخته است ، فصل دوم به بیان روش انجام کار پرداخته است ، بازدید از واحد کاری مشابه ، نیروی انسانی ، نحوه تامین سرمایه و … از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، فصل سوم به بررسی طرح از دیدگاه اقتصادی پرداخته است ( طرح توجیهی یا BP ) ، عناوینی از قبیل نیروی انسانی مورد نیاز ، میزان سرمایه گذاری ، مواد اولیه مورد نیاز ، ماشین آلات مورد نیاز و … از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، در نهایت فصل چهارم به بیان نتیجه اجرای طرح می پردازد .

دانلود کامل ترین طرح توجیهی کارگاه تیرچه بلوک

موارد مصرف و کاربردهای ترچه بلوک و قطعات بتنی پیش ساخته

تیرچه بلوک های سبک بتنی در انواع مختلف دیواری، سقفی و تیغه ای تولید می شوند و دارای کاربردهای گسترده ای در انواع دیوارهای پوشش خارجی جداکننده نما، دوجداره عایق ضد آتش، باربر ونیز سقف های سبک بتنی  (تیرچه و بلوک ) می باشند.

بررسی کالای جایگزین و تجزیه و تحلیل اثرات آن بر مصرف محصول

کالاهای جایگزین و یا رقیب بلوک های بتنی سبک در سقف های تیرچه وبلوک، بلوک های سفالی و پنل های ساخته شده از موادی مانند پلی استایرن می باشند بخصوص پنل های پلی استایرن که به علت وزن بسیار کم رقیبی جدی برای بلوک های بتنی سقف می باشند. رقبای بلوک های سیمانی که در ساخت دیوار بکار می روند نیز آجرهای سفالی، پن لهای پلی استایرن و قطعات و دیوارهای گچی می باشند.

کشورهای عمده تولید و مصرف کننده حصول

امروزه بتن و قطعات بتنی بخصوص بتن سبک به خاطر داشتن ویژگی های منحصر به فرد خود تقریباً در تمامی کشورها جزء لاینفک ساختمان سازی می باشد، و از آنجائیکه هزینه حمل و نقل قطعات بتنی حتی انواع سبک آن بالاست و ضمناً ساخت آن نیاز به تکنولوژی بالایی ندارد، اکثر کشورها خودشان بتن و قطعات بتنی مورد نیاز خود را تولید می کنند و در نتیجه میزان تولید هر کشور تابعی از میزان ساخت و ساز در آن کشور است.

وضعیت عرضه و تقاضا

بررسی ظرفیت بهره برداری و روند تولید از آغاز برنامه سوم تاکنون بتنی میزان قطعات سبک پیش ساخته و میزان رشد ظرفیت تولید در هر سال نسبت به سال قبل از آن، از ۱ آورده شده است.

بررسی نیاز به محصول با اولویت صادرات

صادرات قطعات بتنی سبک طی برنامه سوم توسعه روند کاهشی داشته با توجه به بالا رفتن کیفیت تولیدات داخلی در سال های اخیر، که یکی از علل آن استفاده از دانش روز دنیا و استفاده از مواد اولیه و افزودنی جدید و با کیفیت بالا می باشد، و همچنین نیاز کشورهای همسایه ایران که همگی در حال توسعه بوده و به شدت نیازمند مصالح مرغوب و با قیمت مناسب می باشند، در صورت توجه دولت به این بخش و همچنین سرمایه گذاری بخش خصوصی می توان چشم انداز روشنی را برای این بخش از صنعت متصور بود.

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “دانلود طرح توجیهی کارگاه خیاطی” را در سایت پدیده فایل بخوانید .

 

نوع فایل:  ورد

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *