دانلود جزوه کتاب آمار و ریاضیات هادی رنجبران

دانلود رایگان جزوه ریاضی هادی رنجبران,دانلود رایگان ریاضیات هادی رنجبران,پی دی اف کتاب ریاضی هادی رنجبران,دانلود جزوه کتاب ریاضیات هادی رنجبران ,دانلود pdf word پاورپوینت سوالات تست رایگان کتاب ریاضیات هادی رنجبران

محصول مورد نظر شامل جزوه دستنویس ریاضی و آمار کاربردی 1 هادی رنجبران (فصل4-3-2-1 )بهمراه نمونه سوالات درس : آمار کاربردی 1 با کد درس: 1214151 مناسب برای دانشجویان رشته های اقتصاد ،مدیریت و حسابداری می باشد که در 19 صفحه تهیه و تدوین گردیده است.این جزوه مربوط به آمار رنجبران می باشد.

دانلود جزوه کتاب ریاضیات هادی رنجبران

کتاب ریاضیات هادی رنجبران در یک نگاه کلی:

تشریح مفاهیم درسی با مثال

آموزش نکات تستی و حل تست های استاندارد

پاسخ تشریحی آزمون های کارشناسی ارشد ۷۰ تا ۸۴

کتاب ریاضیات کاربرد آن در مدیریت و حسابداری مورد توجه اساتید، دانشجویان و داوطلبان آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری(Ph.D)قرارگرفت و به چاپ های متعدد رسید.کتاب براساس سر فصل های مصوب دانشگاهی برای درس ریاضیات، طوری تدوین و تالیف شده است که می توان از آن به عنوان یک منبع جامع درسی و همچنین خودآموزی کامل جهت فراگیری تعاریف، مفاهیم و قضایای ریاضی استفاده کرد.

یکی از دروس منابع کنکور کارشناسی ارشد ، درس کاربرد ریاضی در حسابداری و آمار است. برای بسیاری از شرکت کنندگان آزمون که دارای پایه مناسبی از درس ریاضی هستند ، مطالعه دانلود جزوه ریاضی هادی رنجبران بسیار مفید خواهد بود. چرا که در دانلود کتاب ریاضی کاربردی هم درسنامه و هم تست های ارشد با جواب تشریحی گنجانده شده  و برای کار با نرم افزار حسابداری مالی در بازار کار کاربردی است.

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “جزوه کتاب روش ها و فنون راهنمایی در مشاوره” را در سایت پدیده فایل بخوانید .

 

نوع فایل: پی دی اف

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *