دانلود کامل ترین خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی بین المللی حسن اسماعیل پور

دانلود کتاب مدیریت بازاریابی بین المللی دکتر حسن اسماعیل پور,دانلود خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی بین المللی دکتر حسن اسماعیل پور

فايل خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی بین المللی دکتر حسن اسماعیل پور،حاوی نکات مهم و کلیدی با کیفیت عالی در 70 صفحه است که پس از پرداخت آنلاین، میتوانید این محصول ارزشمند را دانلود نمایید. این کتاب یکی از منابع بااهمیت رشته بازاریابی و معرفی شده جهت آمادگی کنکور کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت بازاریابی، به شمار می رود.

خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی بین المللی اسماعیل پور

فهرست عناوین کتاب

اول: بازاریابی بین المللی

دوم: محیط اقتصادی

سوم: محیط اقتصادی، جهانی شدن و اقتصاد ایران

چهارم: نقش محیط فرهنگی در بازاریابی بین الملل

پنجم: محیط سیاسی- حقوقی

ششم: راهبردهای ورود به بازارهای خارجی

هفتم: تحقیقات بازاریابی بین الملل

هشتم: سازماندهی در بازاریابی بین المللی

نهم: راهبرد محصول در بازارهای بین المللی

دهم: قیمت گذاری در بازارهای بین المللی

یازدهم: راهبرد ارتباطات و تبلیغات در بازاریابی بین المللی

دوازدهم: توزیع در بازارهای بین المللی

دانلود کامل ترین خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی بین المللی حسن اسماعیل پور

بخش هایی از کتاب

فصل اول بازاریابی بین المللی

بازاریابی بین المللی در سالهای گذشته اهمیت بسزایی برای شرکتها و سازمانها در سرتاسر جهان پیدا کرده است مهارت و دانش بازاریابی در سالهای اخیر آنچنان اهمیت پیدا کرده است که آن را به عنوان یکی از اجزا مهم بقای سازمانها و حتی کشورها می توان به شمار آورد و اهمیت بازاریابی بصورت فزاینده ای در حال افزایش است.

بازاریابی چیست

انجمن بازاریابی امریکا بازاریابی را اینچنین تعریف نموده است (بازاریابی فرایند برنامه ریزی و تحقق یک ایده ، قیمت گذاری ، تبلیغات و توزیع کالا ، خدمت و یا عقاید و اندیشه هاست به نحوی که مبادله ای ایجاد نماید که اهداف فردی و سازمانی توسط این مبادله ارضا شود). یک بازاریاب در بازار داخلی باید بتواند با تغییر ماهرانه عوامل قابل کنترل در محیطی که سرشار از عوامل قابل کنترل در محیطی که سرشار از عوامل غیر قابل کنترل هست خود را تطبیق دهد تا بتواند به بهترین وجه وظایف خود را انجام دهد.

بازاریابی بین المللی

چارچوب بنیادی بازاریابی بین المللی با بازاریابی داخلی تفاوتی ندارد.به عبارت دیگر شناخت بازار هدف ، طراحی و ایجاد کالا یا خدمت ، قیمت گذاری ، توزیع و تبلیغات اساس بازاریابی و بازاریابی بین المللی را تشکیل می دهند.بازاریابی بین المللی عبارت است از اجرای یک و یا چند مورد از فعالیت های بازاریابی از این سو به آن سوی مرزهای ملی یک کشور.

در پیچیده ترین وجه بازاریابی بین المللی عبارت از برنامه ریزی و اجرای تمام فعالیت های بازاریابی در بسیاری از کشورهاست.مانند شرکت فورد با درآمد جهانی بالغ بر ۷۵ میلیارد دلار که در ۱۲۰ کشور مختلف فعالیت می کند.

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “خلاصه کتاب آیین دادرسی کیفری 2 پیام نور” را در سایت پدیده فایل بخوانید .

 

نوع فایل: پی دی اف

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *