دانلود کامل ترین خلاصه و سوالات کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر بهمن فروزنده

دانلود سوالات و تست رایگان خلاصه و سوالات کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر,دانلود پاورپوینت pdf word کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر بهمن فروزنده,دانلود چکیده و خلاصه و سوالات کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر

کتاب مدیریت بازاریابی دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل نسخه کامل ترین و باکیفیت ترین خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده می باشد که در قالب فایل PDF بصورت زیبا و منظم تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود فایل کتاب از لینک پرداخت آنلاین پایین صفحه اقدام نمایید.

خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر

کاربران گرامی در این پست کامل ترین جزوه کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر ترجمه ی بهمن فروزنده به شرح ذیل آماده دانلود شده است:

چندین نمونه فایل خلاصه شده از کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر در قالب فایل پی دی اف و ورد که توسط تیمی از دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه تهران تهیه شده است.

جزوه دستنویس دانشجو از مهم ترین مباحث درس بازار شناسی و مسایل بازاریابی در حجم 95 صفحه

تست تالیفی از کتاب در حجم 123 صفحه

مجموعه سوالات مدیریت بازاریابی مربوط به سنوات قبل دانشگاه آزاد

نمونه سوالات تستی و تشریحی از درس مدیریت بازاریابی دانشگاه پیام نور با پاسخنامه از سال 89 الی 97 با کد درس 1218473-1218235

نمونه سوالات درس بازرگانی بین الملل -بازار شناسی و مسایل بازاریابی با کد درس 1218224-1218235

دانلود کامل ترین خلاصه و سوالات کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر بهمن فروزنده

دانلود خلاصه و سوالات کتاب مدیریت بازاریابی

فهرست فصل‌های کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر :

بخش اول – مفهوم مدیریت بازاریابی

فصل اول: ارزیابی نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان

فصل دوم: تامین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده

فصل سوم: غلبه بر بازارها با استفاده از برنامه ریزی استراتژیک بازار گرا

بخش دوم − تجزیه و تحلیل فرصت های بازار

فصل چهارم: مدیریت اطلاعات بازاریابی و اندازه گیری تقاضای بازار

فصل پنجم: بررسی محیط بازاریابی

فصل ششم: تجزیه و تحلیل بازار مصرف کننده و رفتار خریدار

فصل هفتم: تجزیه و تحلیل بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری

فصل هشتم: تجزیه و تحلیل صنایع و رقبا

فصل نهم: تعیین قسمت بازار و انتخاب بازارهای هدف

بخش سوم – تهیه‌ی خط مشی های بازاریابی

فصل دهم: تمایز و تعیین جایگاه در بازار

فصل یازدهم: تکوین و تولید کالاهای جدید

فصل دوازدهم: مدیریت خط مشی های دوره عمر کالا

فصل سیزدهم: خط مشی های بازاریابی رهبران، چالش گران

فصل چهاردهم: طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی

بخش چهارم – برنامه ریزی برنامه های بازاریابی

فصل پانزدهم: مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی

فصل شانزدهم: اداره موسسات خدماتی و خدمات همراه کالا

فصل هفدهم: طراحی استراتژی‌ها و طرح های قیمت گذاری

فصل هجدهم: انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی

فصل نوزدهم: مدیریت خرده فروشی، عمده فروشی و تدارکات بازار

فصل بیستم: طراحی و مدیریت ارتباطات بازاریابی یکپارچه

فصل بیست و یکم: تبلیغات، تبلیغات پیشبرد فروش و روابط عمومی

فصل بیست و دوم: مدیریت کارکنان فروش

فصل بیست و سوم: مدیریت بازاریابی مستقیم و بازاریابی آنلاین

بخش پنجم – اداره و مدیریت تلاش های بازار

فصل بیست و چهارم: سازماندهی، اجرا، ارزیابی و نظارت بر فعالیت های بازاریابی

فصل بیست و پنجم: نظریه تخصیص بهینه منابع بازاریابی

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “خلاصه  کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر” را در سایت پدیده فایل بخوانید .

 

نوع فایل: پی دی اف

 

 

یک نظر

  1. سلام
    این چندین نمونه فایل خلاصه شده از کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر در قالب فایل پی دی اف و ورد که توسط تیمی از دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه تهران تهیه شده است ، فصل بیستم ارتباطات یکپارچه هم شاملش میشه ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *