دانلود خلاصه و سوالات کتاب تفسیر موضوعی قرآن مکارم شیرازی و علیرضا کمالی

سوالات کتاب تفسیر موضوعی قرآن مکارم شیرازی,دانلود رایگان خلاصه کتاب تفسیر موضوعی قرآن مکارم شیرازی,فهرست کتاب تفسیر موضوعی قرآن مکارم شیرازی,جزوه تفسیر موضوعی قرآن مکارم شیرازی,دانلود pdfپی دی اف word پاورپوینت ppt سوالات تست رایگان کتاب تفسیر موضوعی قرآن

کاربران گرامی کاملترین و جامع ترین مجموعه شامل خلاصه نویسی دقیق، نکات مهم امتحانی ، نمونه سوالات امتحانی و جواب سوالات کتاب تفسیر موضوعی قرآن کریم آیت الله مکارم شیرازی آماده شد.

خلاصه کتاب تفسیر موضوعی قرآن مکارم شیرازی

در این بخش با دانلود کتاب تفسیر موضوعی قرآن آیت الله مکارم شیرازی – علیرضا کمالی در خدمت شما دوستان و دانشجویان عزیز هستیم، شما همچنین می توانید کتاب تفسیر موضوعی قرآن جمعی از نویسندگان را ببینید. در مجموعه ای که برایتان آماده گردیده تمامی موارد لازم برای پاس کردن این درس گنجانده شده و کامل و جامع می باشد. این درس معمولا در قالب ۲ واحد درس عمومی ، مشترک در بین کلیه رشته ها در اکثر دانشگاه ها ارائه می گردد ، معمولا برای دانشجویان دانشگاه پیام نور کتاب تفسیر آیت اله مکارم شیرازی تدریس می شود.

این مجموعه شامل موارد زیر می باشد:

۱– خلاصه نویسی کامل و دقیق کتاب تفسیر موضوعی قرآن کریم آیت الله مکارم شیرازی

۲- نمونه سوالات امتحانی درس تفسیر موضوعی قرآن کریم + جواب سوالات امتحانی

۳- تست های طبقه بندی شده + درس نامه ها و نکات تکمیلی

۴- فلش کارت چکیده مباحث

دانلود خلاصه و سوالات کتاب تفسیر موضوعی قرآن مکارم شیرازی و علیرضا کمالی

دانلود خلاصه و سوالات کتاب تفسیر موضوعی قرآن

این مجموعه با تلاش زیاد و بسیار دقیق اساتید دانشگاه جهت استفاده تمام دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور تولید شده است.

خلاصه درسها و نکات مهم و سوالات امتحانی کتاب تفسیر موضوعی قرآن کریم آیت الله مکارم به طور دقیق و کامل طراحی شده اند و با مرور آنها، دانشجویان عزیز از مطالعه کتاب بی نیاز شده و با صرف کمی وقت، نمره بسیار خوبی را در امتحان کسب می نمایند. امیدواریم که مورد رضایت و توجه شما عزیزان ثرار گیرد.

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “کتاب آمار توصیفی در روانشناسی و علوم تربیتی امین‌پور” را در سایت پدیده فایل بخوانید .

 

نوع فایل:  پی دی اف

 

 

یک نظر

  1. سید مجتبی

    سلام
    فایل کامل کتاب تفسیر موضوعی قرآن رو دارید
    چون کلاسها مجازی شده کامل میخوام
    لطفا تماس بگیرید یا پیام بدید تماس می گیرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *