دانلود کامل ترین خلاصه و سوالات حقوق مدنی 1 اشخاص و محجورین صفایی و قاسم زاده

دانلود خلاصه کتاب اشخاص و محجورین دکتر سید حسین صفایی و دکتر سید مرتضی قاسم زاده,دانلود جزوه  اشخاص و محجورین صفایی,دانلود سوالات رایگان اشخاص و محجورین صفایی,دانلود word pdf پاورپوینت اشخاص و محجورین صفایی,دانلود کامل ترین خلاصه و سوالات حقوق مدنی 1 اشخاص و محجورین صفایی و قاسم زاده

دانلود کامل ترین و جامع ترین خلاصه کتاب اشخاص و محجورین دکتر صفایی در قالب pdf کیفیت بسیار عالی که شامل نکات مهم و کلیدی که لینک دانلود بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.

شما کاربران گرامی می توانید در این بخش ،خلاصه کتاب و جزوه حقوق مدنی ۱ اشخاص و محجورین تالیف دکتر سید حسین صفایی و دکتر سید مرتضی قاسم زاده بهمراه سوالات این درس را با بهترین کیفیت از فروشگاه پدیده فایل دریافت نمائید.PDF حقوق مدنی ۱ اشخاص و محجورین دکتر صفایی و قاسم زاده.

محصول مورد نظر شامل کامل ترین خلاصه کتاب و جزوه حقوق مدنی ۱ اشخاص و محجورین تالیف دکتر سید حسین صفایی و دکتر سید مرتضی قاسم زاده منبع رشته حقوق دانشگاه پیام نور می باشد که در قالب pdf با کیفیت بسیار عالی و شامل نکات مهم و کلیدی کتاب در اختیار شما دانشجویان گرامی قرار گرفته است.

خلاصه کتاب اشخاص و محجورین دکتر صفایی

این خلاصه کتاب و جزوه برای دانشجویان رشته حقوق در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «حقوق مدنی» تدوین شده است و شامل فصول زیر می باشد:

فصل اول: شخص طبیعی

فصل دوم : شخص حقوقی

فصل سوم: محجورین

فصل چهارم:انواع محجورین و حدود حجر آنان

فصل پنجم : قیمومت

نکته: دانشجویان عزیز با خرید و دانلود این محصول، جزوه دست نویس مدنی 1 اشخاص و محجورین دانشگاه امام صادق در 38 صفحه بهمراه مجموعه نمونه سوالات ادوار گذشته دانشگاه پیام نور با کد درس 1223023 را بعنوان هدیه از فروشگاه پدیده فایل دریافت نمائید.

دانلود خلاصه کتاب اشخاص و محجورین صفایی

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “کتاب خلاصه راهنمای سنجش روانی مارنات” را در سایت پدیده فایل بخوانید .

 

نوع فایل:  پی دی اف

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *