دانلود خلاصه و سوالات کتاب حقوق بیمه ایرج بابایی

دانلود کتاب حقوق بیمه دکتر ایرج بابایی,دانلود خلاصه کتاب حقوق بیمه ایرج بابایی,دانلود رایگان خلاصه کتاب حقوق بیمه ایرج بابایی,دانلود pdf word پاورپوینت سوالات تست رایگان کتاب حقوق بیمه ایرج بابایی,دانلود رایگان جزوه حقوق بیمه ایرج بابایی,پی دی اف کتاب حقوق بیمه ایرج بابایی

خلاصه کتاب حقوق بیمه ایرج بابایی شامل فایل خلاصه ۴۲ و ۳۶ صفحه ای بصورت PDF همراه با نمونه سوال تستی با پاسخنامه است. دانلود خلاصه کتاب حقوق بیمه ایرج بابایی منبع خوبی برای یادگیری این مبحث است. مطالعه این خلاصه از نظر بصری و زمانی برای دانشجویان راحت تر بوده چرا که حاوی نکات مهم و ارزشمند است.

خلاصه کتاب حقوق بیمه بابایی

محتویات این محصول عبارت است از:

خلاصه کتاب حقوق بیمه ایرج بابایی (۴۲ صفحه)

جزوه حقوق بیمه (۳۶ صفحه)

نمونه سوال تستی با جواب (۱۴۰ صفحه)

دانلود خلاصه و سوالات کتاب حقوق بیمه ایرج بابایی

دانلود خلاصه و سوالات کتاب حقوق بیمه

بخشی از متن جزوه:

زندگی افراد در معرض حوادث و بلایای طبیعی قرار دارد. ترس افراد آنها را به پیشگیری، پیش بینی و مقابله با این بلایا فرامی خواند. بیم از واژه بیمه گرفته شده و بمنظور احتراز از حوادث میباشد . اما در زبان انگلیسی، فرانسه و عربی از تأمین و امنیت گرفته شده است.

در جامعه سنتی و در دوران زندگی روستایی که روابط بر پایه ی خانواده و قبیله بود در هنگام ورود خسارت تمام قبیله به همیاری فرد ضرر دیده میآمدند. برای مثال تکفل خانواده هایی که بی سرپرست میشدند را میگرفتند یا این نظام برای جامعهی روستایی که هم از جمعیت کمی برخوردار بود و هم خسارت محدودی روبهرو بود کاملاً مناسب بود اما امروزه با توجه به تغییر ساختارهای اجتماعی و تبدیل زندگی روستایی به شهرنشینی، افزایش جمعیت کم شدن میزان تعلق و وابستگی به خانواده این روش جوابگو نمیباشد با توجه به این موقعیت نهاد جدیدی به نام بیمه شکل گرفت.

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “خلاصه کتاب زمینه ها عوامل و بازتاب جهانی انقلاب اسلامی ایران ملکوتیان” را در سایت پدیده فایل بخوانید .

 

نوع فایل:  پی دی اف

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *