دانلود کامل ترین جزوه و سوالات مبانی مدیریت منابع انسانی گری دسلر

دانلود خلاصه و سوالات مبانی مدیریت منابع انسانی گری دسلر,دانلود کامل ترین جزوه و تست مبانی مدیریت منابع انسانی گری دسلر,دانلود پاورپوینت pdf word مبانی مدیریت منابع انسانی گری دسلر

با کیفیت ترین و کامل ترین جزوه مبانی مدیریت منابع انسانی گری دسلر ترجمه دکتر علی پارسائیان و دکتر سید محمد اعرابی در قالب pdf

جزوه مبانی مدیریت منابع انسانی گری دسلر

شامل مهمترین نکات درس با کیفیت بسیار خوب به قیمت 5000 تومان که لینک دانلود بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.

این بسته شامل 183 تست تالیفی می باشد که بصورت جداگانه می توانید تهیه کنید.

دانلود کامل ترین جزوه و سوالات مبانی مدیریت منابع انسانی گری دسلر

توضیحات کامل جزوه کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی گری دسلر

نکات مهم و کنکوری خلاصه کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی گری دسلر ، ترجمه دکتر علی پارسائیان و دکتر سید محمد اعرابی که توسط رتبه برتر کشوری رشته مدیریت بازرگانی در ۲ فایل ارزشمند جداگانه برای شما دانش پژوهان گرامی آماده شده ، فایل اول شامل ۱۲۰ نکته مهم خلاصه کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی گری دسلر و فایل دوم شامل ۶۵ نمودار درختی نکات مهم و کنکوری خلاصه کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی گری دسلر می باشد ، با امید به اینکه شما داوطلبین عزیز و مدیران آینده با مطالعه این جزوات عالی و ارزشمند بهترین نتیجه را کسب نمایید.

دانلود کامل ترین جزوه مبانی مدیریت منابع انسانی

قسمتی از جزوه مبانی مدیریت منابع انسانی گری دسلر

مدیریت منابع انسانی : به فعالیت هایی که در زمینه کارمند یابی ، گزینش ، آموزش ، تعیین حقوق و پاداش ، ارزیابی عملکرد و توسعه کارکنان انجام می شود را گویند .

افزایش ناهمگونی نیروی کار : هر نوع ویژگی که افراد انسانی در نظر می گیرند تا بدان وسیله خود را متفاوت از دیگران بدانند .

تغییر در روند ماهیت کارها : جنبشی در جهت روی آوردن به کارهای خدماتی و تأکید فزاینده بر آموزش و سرمایه انسانی .

راهبرد : برنامه ها و شیوه ای است که شرکت بدان وسیله نقاط قوت و ضعف داخلی را به تهدیدات و فرصت های موجود در خارج سازمان ، متوازن و هماهنگ کرده تا بتوانند در صحنه رقابت باقی بماند و از مزایای رقابتی بهره مند شود .

مدیران در تصمیم گیری های راهبردی در ۳ سطح از سازمان فعالیت می کنند که سطح سوم آن ، هر شرکت از چندین دایره تشکیل می شود . راهبردهای وظیفه ای برنامه اصلی هر یک از این دوایر را مشخص می کنند و دوایر مزبور بدان وسیله به هدف های رقابتی دست می یابند .

مزیت رقابتی : هر عاملی که برای سازمان این امکان را به وجود آورد تا محصولات و خدمات خود را از محصولات و شرکت های رقیب متمایز نماید و بر سهم بازار خود بیفزاید .

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “جزوه تئوری ۱ و ۲ حسابداری تاری وردی” را در سایت پدیده فایل بخوانید .

 

نوع فایل:  پی دی اف

 

 

این بسته شامل 183 تست تالیفی می باشد که بصورت جداگانه می توانید تهیه کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *